PARTICIPEM AL PROJECTE CUEME

Aquest curs hem iniciat el projecte Cueme ( Cultura emprenedora a l’escola), impulsat per la Diputació de Barcelona. Dins d’aquest projecte hem de realitzar una sèrie d’activitats dirigides a impulsar la cultura emprenedora i la consciencia social. L’eix vertebrador d’aquest projecte és la creació i gestió d’una cooperativa escolar per part de l’alumnat, amb el suport de la comunitat educativa, l’administració i altres agents socials de la seva localitat.

El primer que hem fet és veure què és una cooperativa i quines habilitats s’han de tenir per poder fer-la funcionar. Per això hem vist vídeos i hem escrit quines són les nostres habilitats i gustos en un padlet. Amb aquesta informació hem distribuit a tothom per formar part de l’equip directiu o els diferents departaments (marketing i publicitat, producció i comptabilitat).

L’alumnat proposat per formar part de l’equip directiu ha hagut de fer una petita “campanya” per defensar la seva candidatura. A continuació hem fet les votacions i els membres escollits han estat: El Rayan com a president, la Lucia com a secretària i l’Arnau com a tresorer.

També hem escollit el nom de la cooperativa, Patricracks, i estem dissenyant el nostre logo.

Segur que ens ho passarem molt bé fent projecte!