LA DIADA DE SANT JORDI

El divendres, dia de Sant Jordi, vam fer activitats molt boniques a l’escola. Pel matí vam anar cap a la canaleta, on una mare de l’escola ens va explicar un conte molt bonic, Després vam anar a veure les paradetes de roses i llibres que hi havia a la plaça de la Font Gran. A la tarda vam poder gaudir dels IV Jocs Florals, escoltant i veient als guanyadors de cada classe a través de la pantalla digital. A més a més, hem fet activitats escrites sobre la llegenda i també hem fet una rosa de manualitat que ens ha quedat molt bufona.

Si voleu veure les fotos, cliqueu damunt de la imatge.