6a TROBADA DE COOPERATIVES A CASTELLGALÍ

Avui dilluns 13 de maig, l’alumnat dels Aurons hem assistit a la 6a Trobada de Cooperatives Escolars del Bages a Castellgalí. Allà hem pogut fer l’exposició d’una mostra de la producció de la nostra cooperativa: ECOAURONS. Al mateix temps, hem pogut compartir els nostres productes amb set escoles més de la comarca que, com nosaltres, han pogut presentar els seus projectes d’emprenedoria d’aquest curs, en el marc del Projecte CUEME. La trobada ha estat profitosa i hem gaudit de les activitats organitzades.

Aprofitem per convidar-vos a la venda de productes de la nostra cooperativa al Mercat de Monistrol el proper dijous 23 de maig. Us hi esperem!!

Podeu veure més fotos de la trobada  si aneu a la carpeta de fotos de la promoció 2013.