PROJECTE COOPERATIU: SKATE

Els alumnes de 4t de l’Escola Sant Pere el dia 17 de maig vam exposar les presentacions del projecte del “skate“.
Al novembre ens vam dividir en grupS d’una manera cooperativa. Cada persona del grup tenia un càrrec: coordinador/a, secretari/ària, ajudant, moderador i portaveu. Cada grup va fer recerca d’informació dels apartats de l’índex que ens havíem repartit: les parts del “skate“, com es fabriquen, els millors”skaters“, l’origen, modalitats, on es practica, les competicions, els campions, etc. Cada grup  va exposar la informació en un lapbook, i ho hem presentat davant del grup.
Ha sigut una activitat amb un procés llarg, que ens ha permès aprendre a treballar en equip, repartir tasques, prendre decisions i acceptar desacords.

Teniu  més fotografies  a la carpeta  PROJECTES/SKATE al Drive de la promoció 2014.

Redactors/es: Gerard, Dafne, Marta, Ali i Pau.