Presentació dels i les protagonistes de l’obra de teatre a la Classe del Serrat de Ponent
Avui, dimecres a la tarda, l’alumnat de la Classe del Serrat de Ponent ha fet la presentació de l’obra de teatre que estan preparant. En aquesta ocasió, han creat una performance que recorre moments destacats de la història dels esports.
Tot i els nervis que sempre acompanyen aquest tipus de presentacions, l’alumnat ha gaudit molt de l’experiència. La preparació de l’obra els ha permès compartir la seva creativitat i aprendre sobre la història dels esports d’una manera molt divertida i dinàmica.
Amb molta il·lusió, ens deixen entreveure l’avançament de l’obra completa. Està tothom convidat a no perdre’s la funció el pròxim 4 de juny, on podreu gaudir de la versió final i completa de la creació teatral. Us esperem a l’Art i Esplai per compartir aquesta gran experiència!
Les fotos de la presentació ja estan disponibles a la carpeta de Teatre, així que no dubteu a donar-hi un cop d’ull!


