ROLE PLAY DEL MERCAT

Els i les alumens de 2n fem una petita teatralització o role play a classe representant un dia de compra al mercat. Fem de botiguers i clients, preparem la botiga amb els objectes que els nens i nenes han portat, agafem el cistell i ens posem el devantal per atendre, fins i tot han portat una caixa enregistradora amb diners per poder comprar. Gràcies famílies!

Practiquem les estructures i vocabulari treballats. Està lligat amb  el tema que estan treballant amb la tutora sobre  les botigues i els aliments.

Els almunes també van anar la mercat i vam aprofitat per  fer una petita pràctica en llengua anglesa amb els venedors per dir-los  el  fruit o verdura propis de la tardor que ens agrada i demanar-ne el preu. La botiguera que ens va atendre va ser molt amable.

A classe ho posarem en comú i en farem un recull en paper per tenir una mostra del que es va treballar.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut