El passat divendres la classe de les Barretines van gaudir d’allò més cantant i ballant el Cantaxics d’enguany. Va ser una experiència increïble pujar a l’escenari del Kursaal, estar acompanyats de música en directe i cantar amb altres escoles.
La cantata d’aquest curs ha sigut Patuflash amb música de David Martell i text de Manel Justicia. Cantaxics a les escoles és un projecte que va adreçat a alumnes de Cicle Inicial de Primària (1r o 2n).
Després de treballar la cantata a l’escola durant bona part del curs, l’actuació va ser un tancament magnífic. Quins artistes que estan fets, molt bona feina. Visca l’art, visca la música!
Podeu veure algunes fotos i vídeos a la carpeta de l’escola. Així com algunes més a la carpeta de la Promoció (2017).


