Dia de la dona

Avui,  8 de març, es celebra el dia internacional de la dona, i nosaltres ho hem volgut fer a  a través d’una exposició sobre el paper de la dona en diferents èpoques històriques.  Exposició que hem compartit amb tota l’escola a l’hora del pati. Com a cloenda de l’acte, hem interpretat  la cançó: “Persones iguals”, i, durant l’estona del menjador, hem pintat un mur relacionat amb la seva lletra.

(cliqueu sobre la foto per veure el recull de fotos)

Per nosaltres la coeducació i educar al nostre alumnat en la igualtat entre homes i dones són valors fonamentals que dirigeixen la nostra tasca pedagògica.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *