Sortida Mercabarna

Bon dia famílies,

Aquest dimarts dia 7 de maig vam anar al Mercabarna a una sortida molt interessant al voltant del món dels peixos. Ens van fer una activitat en la que vam poder veure i tocar peixos diversos i esbrinar quines són les seves parts més importants: les aletes, les brànquies, els ulls gelatinosos… També vam visitar el museu que tenen amb un munt d’oportunitats per explorar i ens vam assabentar fins i tot de quan pesàvem però mesurant-lo amb peixos. Quin gran descobriment!

Per últim, vam dinar allà i vam poder tastar diversos peixos ben frescs, però el que més ens va sobtar va ser una hamburguesa que estava feta de lluç i gambes. Sabíeu que amb peix també podem menjar hamburgueses i que són molt sanes?

Va ser una sortida ben sorprenent!