2n Sortida al planter Faura al Papiol

Les nenes i els nens de 2n hem anat d’excursió al planter Faura, al Papiol, per comprar plantes pel nostre hort de l’escola. Hem après com funciona un planter, hem plantat una maduixera que ens podrem dur a casa, hem vist com funcionen les màquines, les cambres i els hivernacles del planter i ens han ensenyat coses molt interessants que posarem en pràctica a l’hort de l’escola. Hem comprat enciams, bledes, cebes, pèsols… i moltes més coses que plantarem al nostre hort.

Poc a poc anirem posant fotos noves en aquest article, així que aneu mirant les fotos noves de tant en tant.

Per veure les fotos fes clic aquí.