SETMANA TEMÀTICA 2020 L’ART CONTEMPORANI

Durant tota la setmana hem estat treballant l’art contemporani a l’escola.

Hem descobert la vida i l’obra d’autors molt diferents, com ara la nostra Elisa Capdevila, el Romero Britto i Dalí.

Hem experimentat durant tota la setmana amb diferents tècniques i materials. Hem creat moltes obres d’art i sobre tot ens hem divertit fent art.

L’Elisa ha vingut a l’escola a pintar una mural a una de les parets del pati, i nosaltres l’hem ajudat a pintar!

Ha estat una setmana trepidant i molt emocionant.

Si voleu veure el resultat de tot aquesta gran feina, veniu a veure el nostre museu a l’escola, i feu clic aquí per veure les fotos de tot cicle inicial!

Fotos de les feines sobre Elisa Capdevila!

Fotos de les feines sobre Romero Britto!

Fotos de les feines sobre Salvador Dalí!

Fotos sobre el nostre museu del Pau Vila!