Comunicat previsions meteorològiques 28/02/2018

Benvolgudes famílies,

Segons informacions de Protecció Civil, les previsions meteorològiques han empitjorat per demà dimecres i per tant s’ha d’evitar al màxim l’ús de vehicles.

Atenent les instruccions que ens han fet arribar des de la Direcció dels Serveis Territorials, us informem que en cas que demà la neu hagi quallat i això suposi dificultats per arribar  tant del professorat com de l’alumnat del centre, no es podrà garantir l’activitat acadèmica normalitzada.  Moltes de les mestres de l’escola viuen fora del Papiol. Es possible que algunes no puguin venir perquè  sigui perillós sortir a la carretera.

En aquest cas el  centre romandrà obert amb serveis mínims.

Salutacions,

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *