Diamants i Marmotes som petits experts en arbres i arbusts

Diamants i Marmotes ens hem fet uns petits grans experts d’un bocí de natura del nostre entorn.

Durant aquest curs, hem estat observant amb detall diferents tipus d’arbres i arbustos que tenim ben propers, ja sigui  a l’escola o Can Ponsic:

Arbres: el llorer, l’arbre de l’amor, el fals pebrer, la mimosa i l’albercoquer.

Arbustos: el gessamí blau, el galzeran i el marfull.

La millor manera per compartir els nostres coneixements ha estat  convidar a les famílies a fer una passejada – circuit per totes les espècies vegetals.

Ens hem organitzat en 8 grups. Cada grup s’ha encarregat de presentar una espècie a les famílies que avanen passejant-se i escoltant les nostres explicacions.

Volem dir que :

1. Hem crescut amb una nova mirada vers les petites-grans meravelles vegetals que ens envolten.
  2. Hem après noves paraules que defineixen cadascun dels arbres i arbustos que hem observat.
  3. Hem posat atenció a petits detalls que diferencien cada arbre i/o arbust.
  4. Tenim ganes d’aprendre més amb l’ajuda de la Montserrat Torres i la M. Antònia Guardiet que ens han fet aquests tallers durant aquest curs.