Les comunicacions d’escola, mestres, famílies, comissions mixtes de treball i extraescolars es fan per correu electrònic.
Es farà ús del següent directori per comunicar-nos:
|
Reunions de grup-classe
Hi haurà una reunió pedagògica presencial entre famílies-escola per a cada grup:
- La reunió pedagògica, presencial, serà cap a l’octubre, serveix per conèixer les propostes d’aprenentatge i característiques de l’edat i el grup.
Entrevistes personals entre famílies i mestres
Durant el curs, les famílies es reuneixen individualment amb les mestres dels seus fills/es, ja sigui per iniciativa pròpia o per part de l’escola. La finalitat d’aquestes trobades és compartir l’evolució i el procés d’aprenentatge de l’alumne/a. Seran, preferentment, presencials.
Informes i Coavaluacions de l’alumnat-escola
Per correu electrònic rebreu l’evolució del procés d’aprenentatge de l’alumnat.
Infantil (i3, i4, i5): Informes redactats febrer i juny.
Primària: una vegada per trimestre, informes redactats i coavaluacions alumne/a-escola.
Delegades i delegats de grup-classe
A les reunions pedagògiques es trien dues persones delegades del grup. Aquestes es reuniran una vegada al segon trimestre amb la tutora, una altra al tercer trimestre si s’escau, i faran difusió del contingut de les trobades a la resta de famílies del grup a través d’una acta revisada entre tutora-delegats/des. La funció de delegats/es es defineix en una reunió entre delegats i escola a l’inici del curs.