CAMALEONS I LA CANTÀNIA 2020 – VIRTUAL

Els Camaleons participarem el proper dimecres 10 de juny a la Cantània: Virtual. Serà a les 16:30h a L’Auditori de Barcelona. Enguany ha estat composada per Òscar Peñarroya, exalumne de l’escola Orlandai; el text també l’ha fet ell conjuntament amb Cèsar Aparício.

“Les noves tecnologies estan a tot arreu i han vingut per quedar-se. En Marcel s’ha instal·lat una aplicació d’intel·ligència artificial que està descobrint un univers que el fascina. Fins on arribarà el poder de seducció d’aquest món virtual?”

Sabeu que “qui canta els seus mals espanta”?! Doncs us proposem que en aquests dies tan estranys de confinament, els i les Camaleons  puguin anar escoltant les cançons de la cantata per tal d’anar repassant les peces que ja saben i també escoltar sovint les que desconeixen per anar-les interioritzant mica en mica.

Recordeu que som el COR 4!

PECES QUE JA S’HAN TREBALLAT

PECES QUE ENCARA NO HEM TREBALLAT

ELS MOVIMENTS

En la majoria de les peces hi ha moviments. Normalment els aprenem quan ja sabem les cançons, però si teniu ganes de descobrir-los, només heu d’entrar en aquest enllaç!

També veureu el material que haurem de crear a l’escola així com la manera com l’utilitzarem.

A gaudir d’aquesta cantata aquests dies des de casa. Desitgem fer-ho ben aviat a la classe de música de l’escola i a final de curs a L’Auditori!

ÀNIMS!

“Qui escolta música sent que la seva soledat, de sobte, es pobla” (Robert Browning, poeta britànic)