Taller Científic a CS🧪🧪
Els nens i nenes de 6è de l’escola Montserrat vam anar ahir al migdia a l’Ajuntament de Castellbisbal per fer un taller científic sobre Nanotecnologia i circuits elèctrics. Una vegada vam arribar, ens va rebre un monitor i ens va ensenyar com fer un muntatge elèctric per a comprovar la conductivitat del grafit. Després vam […]
Taller Científic a CS🧪🧪 Llegeix més »











