BONES FESTES
I UN ANY NOU CARREGAT
DE SOMNIS I BONS PROPÒSITS

INICI DE LES GRAVACIONS DE RÀDIO MONTSERRAT

Després de la prova pilot del curs passat, la ràdio ha arribat a l’escola per quedar-s’hi.Setmanalment els/les alumnes de 5è i 6è faran de periodistes informant de l’actualitat,notícies de l’escola, ens parlaran de música i de cinema, entre altres seccions.
L’objectiu principal d’aquest projecte és adquirir… Llegeix més»

AMB LA IMAGINACIÓ HEM CREAT…

Els alumnes de primer i segon de cicle inicial han fet servir la imaginació. Han creat diverses composicions amb els fruits de la tardor. En el vestíbul de l’escola esteu convidats a veure l’exposició de les figures, escultures i petites maquetes. Si seguiu aquest enllaç… Llegeix més»

BENVINGUTS I BENVINGUDES

Benvolgudes famílies:
Tot l’equip humà de l’escola us donem la benvinguda al nou curs escolar 2019-20 i, en especial, a les noves famílies que s’incorporen al centre.
Tornem amb les piles ben carregades  per donar el millor als  nostres alumnes. Alegres i conscients, plegats iniciem una nova aventura que ens farà aprendre junts. A través de l’educació, el canvi és possible: nens, nenes i adults ens posem a treballar pel món que volem!
Us informem que el curs comença el proper dijous 12 de setembre.

BON ESTIU FAMÍLIES!

Ens acomiadem d’aquest curs amb molta il·lusió i empenta. Ha estat un any ple d’emocions, aventures i festes majors. Gràcies a tots i totes per fer-ho possible!
Li diem a reveure al tutor, director, amic i company Josep García Alba perquè es jubila. Gràcies per tota la bona feina que has fet durant aquests anys a l’escola. Et tenim molt present!

PRÉMER AQUÍ PER VEURE VÍDEO