CAMPANYA SOLIDÀRIA CONCERT DE LA PAU I LA SOLIDARITAT 2018

Com ja sabeu, els propers dies 17 i 18 de desembre celebrem el nostre concert de la Pau i la Solidaritat del 2018.
A l’escola estem participant en dues campanyes solidàries: Cap infant fora de joc, organitzada per l’Ajuntament de Castellbisbal, i el Tió Solidari organitzat per l’Esplai… Llegeix més»

RESULTATS ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2018

Un cop fet el recompte de votacions a les eleccions per renovar el Consell Escolar del passat dilluns dia 26 de novembre, els resultats han fet que la Núria Conchillo, la M. del Mar Medina i la Sonia Casero passin a formar part de l’esmentat òrgan.
Es… Llegeix més»

CONCERT DE SANTA CECÍLIA

Com a motiu de Santa Cecília, patrona de la música, el dimarts dia 20 de Novembre els nens i nenes de l’escola que toquen algun instrument ens han delectat amb un magnífic concert. Hem tingut l’oportunitat de conèixer l’acordió, escoltar el so de la flauta travessera, el piano,… Llegeix més»

CASTANYADA 2018

Encara que el dia ha estat molt plujós, cada nivell ha pogut celebrar la castanyada d’una manera o una altra i l’alumnat de 6è ha pogut vendre les castanyes torrades i les manualitats que ha estat fent aquests últims dies. Els diners recaptats serviran per l’estada de colònies i la festa de final de curs.

HAN NASCUT POLLETS!

Després de vint-i-un dies d’incubació, han nascut pollets del nostre galliner.