RESUM DEL CONCERT DE NADAL 2017

El dilluns dia 18 i dimarts 19 els nens i nenes de la nostra escola van oferir el tradicional concert de Nadal al teatre Els Costals de la nostra vila. Als propers dies podreu veure els vídeos enregistrats als blocs de cada nivell, però fins… Llegeix més»

L’AMPA FA UNA DOTACIÓ DE PORTÀTILS AL CICLE SUPERIOR

El passat 20 de desembre les representants de l’AMPA van venir a les classes del cicle superior per ensenyar-nos els portàtils que ens havien comprat per treballar l’alumnat de 5è i 6è. Actualment, no s’entén el món educatiu sense els avenços de les noves tecnologies, com a eines d’aprenentatge en el dia a dia de l’aula. Els agraïm molt aquesta aportació.

CONCERT DE SANTA CECILIA

Durant el dimarts, dia 28 de novembre, hem celebrarat diferents actes per tal de commemorar el dia de Santa Cecília, patrona de la música. Al poliesportiu del centre s’ha celebrat un concert a càrrec dels nens i nenes que estudien a l’Escola de Música del poble.

DRAMATITZACIÓ AL TALLER DE TEATRE

Estem molt contents de presentar-vos la feina que han realitzat els nens i nenes que participen al taller de teatre de cicle inicial. Han fet la dramatització d’un conte. Aquí teniu el resultat!!

PREMIS AL CONCURS DE DIBUIX DE LES JORNADES CULTURALS

El passat 6 d’octubre es van donar a conèixer els participants del concurs de dibuix de les jornades culturals d’aquest curs i que estaran dedicades a la defensa i cura del Medi Ambient. Ha participat una cinquentena d’alumnes i tots ells han rebut una tassa com a record i reconeixement a la seva participació.