Espectacle de Titelles

Divendres passat, 10 de novembre, els alumnes de P5, 1r i 2n vam gaudir d’un petit espectacle de titelles a càrrec de la Companyia Opera dei Pupi de Sicilia. Gràcies al Convent de les Arts per pensar en nosaltres.

1. Maria

Quina activitat més xula! El diumenge següent vam anar al Convent de les Arts a veure la funció completa i al menys, a ma filles, els va encantar, i a mi també. Estaria molt bé que els nens poguessin gaudir molt més sovint d’aquests petits “tastets” des de l’escola. Moltes gràcies per la iniciativa! Us animo a continuar la relació Convent-Escola.