AFA

ASSOCIACIÓ de FAMÍLES

QUÈ ÉS?

L’AFA és una entitat sense ànim de lucre que agrupa les mares i pares de l’escola. La seva tasca és la de col·laborar amb la comunitat educativa de l’escola per millorar la qualitat pedagògica i cultural, i afavorir el diàleg entre les diferents parts.

L’AFA forma part del Consell Escolar, l’òrgan col·legiat de participació de tota la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: equip directiu, professorat, pares/mares, alumes, personal d’administració i serveis.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

L’AFA està reconeguda legalment en el Registre d’Associacions i les seves funcions estan regulades per la Generalitat de Catalunya i forma part de l’aFFac, la federació d’AFAs més gran de Catalunya.

QUÈ FA?

Contribueix a la millora de l’ensenyament de les nenes i els nens a través del diàleg i la col·laboració amb l’Escola i la resta d’agents que integren la comunitat educativa.
Algunes de les seves tasques són:

• Col·laboració en la celebració de les festivitats de l’escola, per exemple la Castanyada.
  • Organització i oferta d’activitats extraescolars per a socis.
  • Tallers d’acollida matinal, de migdia i de tarda
  • Casals en períodes no lectius, com ara Setmana Santa, estiu i Casal de Tarda de juny
  • Aportació econòmica als socis per la festa de fi de curs de 6è de primària
  • Mercat de segona mà de xandalls escolars
  • Col·laboració amb entitats del poble per realitzar diferents tallers i activitats durant l’any
  • Aportació econòmica anual a l’escola per tal de compra de materials, mobiliari, millora d’espais…
COM HO FA?

L’AFA pot realitzar totes aquestes tasques gràcies a la quota anual que paguen les famílies associades, les quals poden accedir a les activitats extraescolars i tallers i tenir descomptes en el casal d’estiu.

QUÈ PODEM FER LES FAMÍLIES?

El més important és associar-se. A més, també es pot col·laborar amb l’AFA d’altres maneres: assistint als actes i assemblees que convoca i a les activitats que organitza; fent propostes o presentant iniciatives de millora; participant com a voluntari/a donant suport a les accions que organitza o fent-se membre de la junta.

JUNTA ACTUAL

PRESIDENTA Anna Nebot
VICEPRESIDENT Almudena Herrera
TRESORERA Eva Maria Guerra
SECRETÀRIA Montse Aumatell
VOCALS Elvira Sànchez

Marta Figuerola

Montse de Lucas

Carmen Gonzalez

Belen Tejero

Mirian Claver

ATENCIÓ I CONTACTE

L’AFA te la seu a l’antiga caseta del Conserge, situada annexe a l’escola, darrere del pavelló de les escoles. La nostra administrativa Pili us atendrà amb molt de gust.

DILLUNS

DIMECRES

DIVENDRES

de 16.00 a 18.00h
TELÈFON 621 287 622
TELÈFON TALLERS 656 425 999
CORREU ampamdremei@gmail.com

Recordeu que la comunicació amb l’AFA es realitza a través de la plataforma Ampasoft: accés aquí.