ASSOCIACIÓ MARES I PARES

QUÈ ÉS?

L’AMPA és una entitat sense ànim de lucre que agrupa les mares i pares de l’escola. Està reconeguda legalment en el Registre d’Associacions i les seves funcions estan regulades per la Generalitat de Catalunya.

QUÈ FA?

Contribueix a la millora de l’ensenyament de les nenes i els nens a través del diàleg i la col•laboració amb l’Escola i la resta d’agents que integren la comunitat educativa.
És per això que, entre altres, l’AMPA organitza un ampli ventall d’activitats extraescolars; tallers d’acollida matinal, migdia i tarda; tallers especials en períodes de vacances (Setmana Santa, setembre, etc.) o el casal d’estiu. A més dona suport logístic i col•labora en projectes i activitats escolars i contribueix a l’adquisició i millora del material i les infraestructures de l’escola.

COM HO FA?

L’AMPA pot realitzar totes aquestes tasques gràcies a la quota anual que paguen les famílies associades, les quals gaudeixen de preus més econòmics en els preus dels tallers i extraescolars i d’altres avantatges.

QUÈ PODEM FER LES FAMÍLIES?

El més important és associar-se. A més, també es pot col•laborar amb l’AMPA d’altres maneres: assistint als actes i assembles que convoca i a les activitats que organitza; fent propostes o presentant iniciatives de millora; participant com a voluntari/a donant suport a les accions que organitza o fent-se membre de la junta.

ASSOCIEU-VOS! Necessitem la vostra col·laboració!

La quota de soci per al curs escolar és:

25 € per famílies amb un fill
30 € per famílies amb dos o més fills (els fills han de ser de la mateixa unitat familiar)

JUNTA ACTUAL

PRESIDENTA Víctor Alenjandre
VICEPRESIDENT Pepa Ribellas
TRESORERA Joan Dolcet
SECRETÀRIA Myriam Mestres
VOCALS Cristina Basora

Teresa Mitjans

Eli Palomares

Jordi Garcia