L’Escola Mare de Déu del Remei d’Alcover participa en una activitat per gaudir de revetlles amb seguretat

Els alumnes de 4t,5è i 6è de primària de l’Escola Mare de Déu del Remei d’Alcover han participat, aquest dimecres 12 de juny, en l’activitat sobre la seguretat en les revetlles.  Aquesta s’emmarca en la campanya de sensibilització “Revetlles amb precaució” que organitza cada any la Direcció General de Protecció Civil del Departament d’Interior.

El Convent de les Arts ha estat l’escenari escollit per acollir aquesta jornada que ha comptat amb l’obra de teatre “A foc lent” de la companyia Milnotes i amb el Ball de Diables Bruixots d’Alcover que ha fet una demostració de com s’han de llançar els petards amb seguretat, fora del claustre del Convent. L’acte l’han obert Robert Figueras, alcalde d’Alcover i Eli Llombart, cap de servei de Protecció Civil de Tarragona.