Per la fira els guàrdies a l’escola!!

El passat dilluns 8 d’octubre el capità Mala llet i el  soldat Cap de soca van venir a l’escola Mare de Déu del Remei a buscar nous soldats, per ajudar-los a protegir el poble d’Alcover dels bandolers. El soldat Cap de soca va venir a la classe de 4t B i ens va fer anar al pati per passar 3 proves. L’ajudant i el capità ens van dividir en 3 grups. La primera prova consistia en omplir un got d´aigua d’una galleda i buidar-lo a una altra galleda. La segona prova va ser posar-se una cullera a la boca amb una nou  i anar caminant fins la ratlla. La tercera i última prova va ser desxifrar 2 missatges secrets. Després el soldat Cap de soca va fer el recompte de la puntuació de les proves i els tres grups vam empatar amb 6 punts. Per acabar de recompensa ens van donar tres bosses de caramels per la classe.

Ens ho vam passar genial i vam aconseguir ser uns grans soldats!!

Redactors: classe de 4tB