PARTICIPEM EN EL DIA MUNDIAL DE L’ABELLA

Els alumnes de la nostra escola, de P-3 fins a 2n, hem participat en tallers diversos relacionats amb el món de les abelles. Aprofitant que el 20 de maig era el Dia Mundial de l’Abella, vam ser convidats, des de “La casa de la mel”, a la Plaça Nova del poble a realitzar diferents activitats: extracció de mel, taller d’espelmes, taller de fumadors, etc. Ha estat una oportunitat més per a contribuir a la natura i per a concienciar-nos sobre la importància d’aquesta espècie animal i com no…, aprofitar una oportunitat més per gaudir i aprendre sobre la producció de mel, la cera, la feina dels apicultors/es, etc!

Gràcies per deixar-nos participar en l’esdeveniment!!!