HEM COMENÇAT ROBÒTICA

L’aprenentatge amb robòtica educativa es considera multidisplicinar i pedagògic, ja que amb la construcció dels robots l’alumnat desenvolupa habilitats creatives i resolutives, pensament computacional i d’enginyeria.
Es fomenta el treball col·laboratiu i en equip i alhora es treballa des de diferents matèries o assignatures. Forma part de les anomenades disciplines STEAM: ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques.

Aquest curs utilitzem materials de l’entorn LEGO Education a la Comunitat de Mitjans (de 1r a 3r). A través del robot Lego WeDo l’alumnat coneix diferents motors i sensors que utilitzaran per a donar moviment a les seves construccions. Amb les propostes educatives es treballen continguts curriculars com ara les ciències naturals, la física, la Terra i l’espai, l’enginyeria i altres activitats que puguin sorgir de propostes dels alumnes.

Els alumnes de 3r han començat el seu projecte sobre les forces.