EXCURSIÓ A LA MANREANA

El dilluns 9 d’Abril els alumnes de 5è de l’escola vam anar d’excursió a la Granja Escola LaManreana de Juneda, a Lleida.

Quan vam baixar de l’autocar vam veure un niu de cigonyes a dalt d’una torre elèctrica.

A continuació, vam esmorzar i els monitors d’allí es van presentar. Després, ens vam dividir en tres grups. Seguidament, vam anar a veure tots junts com es munyien les vaques i ens van explicar les màquines que feien servir per munyir-les i les seves qualitats. Per exemple, hi havia una vaca que havia parit i era la que més llet donava.

Llavors, per grups, vam muntar a cavall, vam visitar els animals de la granja i els vam alimentar. Per exemple, vam entrar al corral de les cabres i els vam donar herba que vam collir.

Després, vam dinar i vam fer joc lliure.

A la tarda, vam anar a Vimferri a veure els animals salvatges, autòctons i irrecuperables. Vam tocar unes cries de guineu i vam veure tortugues, corbs, àguiles, mussols, cérvols,…

Finalment, ens ho vam passar molt bé tots junts.