ENS VISITEN LES ENTITATS, A L’ESCOLA!

La Tardor ens porta el retorn a l’escola, i moltes coses més…, les quals esperem que els nens/es i tota la comunitat educativa en gaudeixi (tornar a veure els companys/es, el compartir experiències i vivències, aprendre i ensenyar, etc…).

Us desitgem un nou curs escolar ple de bons desitjos i que en gaudiu del camí que anem construint entre tots!

A Alcover, la Tardor ens porta també La Fira i La Festa Major d’Alcover. I en aquestes festes hi ha uns protagonistas molt importants que no podem oblidar: LES ENTITATS que ens animen al llarg d’aquests dies.

Els nens i nenes de les dues classes de P-5 hem convidat com cada any, a les esmentades entitats perquè volem que les nostres classes es diguin com el nom d’una de les entitats del poble. Votarem quina ens agrada més a cada classe, i serà el nostre nom. Amb la visita que ens han fet, les hem pogut observar de prop i gaudir-ne. Serà complicat triar només una per classe!!!! I el més bonic de tot, és que tota l’escola ha pogut gaudir de la visita. Ha estat una convivència bonica entre Escola-Poble.

Gràcies a tots; Bruixots, Gegants, Castellers, Grallers i Batucada per haver vingut!!! Ara ens toca decidir com ens volem anomenar!!!