Sant Jordi, una festa ben lluïda a l’escola

Avui,  dia 21 d’abril a la nostra escola celebrem  el dia de Sant Jordi. Tota l’escola ha preparat tot un seguit de representacions  per aquesta diada.

Obriran l’acte els alumnes de 6è, representant amb gràcia i bon ritme, a tots els nens i nenes de l’escola, uns poemes musicats que han treballat a les classes de Català fent carpeta d’escriure.

Seguidament tots els alumnes faran d’actors i espectadors realitzant diverses activitats en les que ells seran els protagonistes.

Gràcies a la col·laboració i al treball en equip de tots, mestres i alumnes, esperem  que aquest Sant Jordi sigui ben reexit!

Programa de la diada de Sant Jordi: