Setmanes de la Ciència i Projecte Erasmus+

Benvolgudes famílies.

Al llarg de les dues properes setmanes ( del 4 al 15 de febrer) els alumnes de l’escola faran les setmanes de la ciència i aprofundiran i ambientaran l’escola pel Projecte Erasmus+.

Els mestres d’anglès els faran gaudir de l’experimentació i d’altra banda se’ls farà participar en activitats del Projecte Let’s C.L.A.P (Celebrate, Learn, Accept, Play; com l’elaboració d’un logo, detalls pels alumnes dels altres països, ambientació de l’escola…)

El proper divendres 15 de febrer  a les 15:15 h se us convida a les famílies a participar i compartir de les activitats plantejades així com visitar els espais educatius ambientats en el Projecte Internacional que estem immersos.

Esperem que ens acompanyeu!!!