Lectura en veu alta.

A l’escola Les Codinetes participem en el Certamen de Lectura en Veu Alta.

En dues Categories:

GRUMETS VERMELLS

Pensada per a lectors i lectores d’entre 8 i 10 anys (cicle mitjà de primària) que llegeixen individualment.

GRUMETS VERDS

Concebuda per a lectors i lectores d’entre 10 i 12 anys (cicle superior de primària) que llegeixen individualment.

Per a fer la selecció dels representants de l’escola s’ha donat la oportunitat de que tots els alumnes de cicle mitjà i cicle superior participin en les seves categories.

Per seleccionar els representant de cicle mitjà es va confeccionar un jurat format per 2 alumnes ( noies de cicle superior ) i 2 alumnes ( nois de cicle superior).

Per seleccionar els representants de cicle superior es va confeccionar un jurat amb totes les mestres d’educació infantil i infants d’1 i 2 anys.

Els alumnes varen llegir un fragment que s’havien preparat prèviament davant del jurat qui anava valorant tenint en compte els criteris del certamen.

Els millors classificats de cada categoria han estat els següents alumnes:

GRUMETS VERMELLS

1r    Alba Bermúdez Rodríguez