Visita de l’escriptor reusenc Jordi Folck

Divendres 26 d’abril i per cloure la setmana literària ens ha visitat a l’escola l’escriptor Jordi Folck .  Va néixer a Reus, però va passar els deu primers anys a Montbrió del Camp. L’any 1990 publica el seu primer llibre la Rosa de Reus.

A l’escola Les Codinetes l’any passat ja es va llegir un llibre d’aquest autor i va tenir bona rebuda. Aquest curs els alumnes han llegit i treballat el llibre L’avi calavera i jo i amb l’escriptor han pogut aprofundir i conèixer més aspectes del llibre.

Aquesta visita ha estat possible gràcies a l’activitat : Autors a les aules de la Institució de lletres catalanes de la Generalitat de Catalunya. Aquesta activitat permet que els alumnes lectors entrin en contacte directe amb els escriptors i hi estableixen un diàleg al voltant del llibre i la persona que l’ha escrit.

A l’activitat hi van ser presents tots els alumnes de l’escola .En finalitzar la xerrada, l’autor va signar llibres i punts de llibre a tots els alumnes de tercer a sisè que ho van voler.