COMPARTIM TARDA LECTURA AMB APORTACIÓ DE LLIBRES PER PART DELS INFANTS

La tarda del dia 25 d’abril i continuant amb les activitats literàries de la setmana , els alumnes de l’escola Les Codinetes han compartit una tarda de lectura amb llibres i contes aportats pels alumnes.

Al porxo de l’escola s’han col·locat unes taules amb les lectures aportades i cada alumne podia triar la lectura que més els agradés o motivés. S’han posat gomets per marcar els diferents llibres i identificar amb més facilitat a l’hora de retornar.

Ha resultat una tarda amb bon temps i on han gaudit tos els alumnes de diferents lectures.