Mercadet de segona mà

El darrer divendres 10 de març, El Magnetisme del Mar (4t) i Els Animals Esportistes (5è) vàrem presentar el producte final del nostre projecte “Com serà la roba del futur?”, el MERCAT D’INTERCANVI DE ROBA DE SEGONA MÀ. Durant el dia, tots els companys i companyes d’altres cursos ens van venir a visitar i van poder escoltar el resultat de tota la feina feta, així com les conclusions de les nostres investigacions. A la tarda vàrem convidar a les famílies, que també van poder escoltar de primera mà a cadascun dels equips. Finalment, vam gaudir de la visita i la col·laboració de totes les famílies de l’escola que van venir a fer intercanvi al nostre mercat!

Moltíssimes gràcies per la participació de les famílies de Lanaspa en tot el procés. Els nens i nenes de 4t i 5è estem ben emocionats i emocionades perquè ens vam adonar que sí que és possible fer accions per tal d’afavorir  un consum més responsable amb la iniciativa de la nostra comunitat!!!