What we did on our last holiday.

Avui divendres dia de cinema pels grans de l’escola. L’alumnat de 5è i 6èA/B ha gaudit d’una jornada de cine al emblemàtic cinema Catalunya. Hem vist una comèdia britànica en Versió Original. Els nens i nenes han pogut apropar-se una mica més a la cultura britànica i han descobert de primera mà el més pur estil anglès, l’accent real anglès i escocès, la música gaèlica, els vestits tradicionals i els espectaculars paisatges escocesos.

Sinopsis: El Doug i l’Abi són dos pares normals amb tres fills encantadors però molt excèntrics. Quan la tensió de la vida parental posa en perill el seu matrimoni, decideixen portar els seus fills de viatge a Escòcia. Però el que prometien ser unes vacances de reconciliació aviat es convertirà en un camp de mines social amb baralles, malentesos i egos masegats. Quan els nens provoquen un gir completament inesperat dels esdeveniments, la família es veu obligada a deixar de banda les seves diferències.

Prèviament a la classe, hem treballat l’argument de la pel·lícula, amb activitats que n’asseguren la seva comprensió, vocabulari que sortiria i també hem volgut fer palès l’ús correcte de la terminologia de les illes britàniques (podeu veure el mapa)

Tot i pensar que ja sabien el argument complet de la comèdia, s’han endut una bona sorpresa amb el final inesperat. Sense dubte, ens ha emocionat i ens ha fet reflexionar sobre les coses importants de la vida.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *