Activitats nadalenques

Els darrers dies del primer trimestre a la Comunitat de Grans han estat plens d’activitats nadalenques i de cloenda.

El dilluns, vam participar en diverses activitats del Dia Mundial del Migrant. A més, es van fer reunions individuals entre els tutors i els alumnes per avaluar el desenvolupament del trimestre.

El dimarts, els alumnes van tenir l’oportunitat de visitar el pessebre vivent organitzat pels companys i companyes de religió. Al final del dia, vam gaudir d’una pel·lícula que promovia valors positius, creant un ambient divertit i enriquidor.

Per acomiadar-nos i mantenir viva la tradició nadalenca, vam participar de diferents partides de Quinto al Social. Aquesta activitat va ser compartida amb els alumnes del Ramón i Cajal, creant un moment emocionant i de connexió. Mentre cantàvem els números, hem estat menjant neules i torrons. Els premiats, com a reconeixement, han rebut una bosseta de crispetes.

L’equip de mestres de la Comunitat de Grans us desitja unes bones festes de Nadal, plenes de felicitat i una bona entrada l’any 2024.