Tal com us vam informar, el dia que s’havia de fer la mostra del Toca toca! hi ha convocada una vaga de docents i, per aquest motiu, l’activitat ha quedat suspesa.
Tot i així, després de totes les setmanes de feina, assajos i esforç, no ens volíem quedar sense ensenyar-vos tot el que hem après!
Per això, el dijous dia 21 farem una gravació ben especial perquè pugueu gaudir des de casa de les coreografies i del treball que hem preparat amb tanta il·lusió. Aquesta setmana vinent farem l’assaig general i acabarem de deixar-ho tot a punt per a la gravació.
Estem molt contents de com està quedant i tenim moltes ganes de compartir-ho amb vosaltres. Tan bon punt tinguem el vídeo preparat, us el deixarem aquí perquè el pugueu veure i gaudir tant com nosaltres!



