És dissabte!

Hem començat a treballar un musical que farem el dia 29 d’abril al Teatre de l’Aliaça del Poblenou. Es diu “És dissabte!”. De moment hem conegut els personatges protagonistes, la història i hem escoltat algunes cançons. En aquest espectacle hi ha “solos” que podem interpretar els nens i nenes de les diferents escoles junt amb els actors i actrius del musical! Ara estem fent els càstings! De moment tenim dues voluntàries que intentaran fer un solo de veu, dues més que volen fer un ball i 12 voluntaris més que volen fer un petit paper d’actors i actrius!. A veure si ens seleccionen!

Tots i totes hem d’aprendre totes les cançons, ja les tenim en un dossier per poder anar treballant.