Viatge de 6è 2019

I el dia 9 vam començar l’aventura.

Vam sortir de la Plaça Didó el dia 9 de juny, un xic més tard de les 9h. Vam anar a Sinera (Arenys de Mar) per fer el recorregut d’Espriu.

Al migdia vam arribar a L’Estartit, on ens vam instal·lar als velers, vam visitar el poble i vam fer una partida de bitlles.

El dia 10 ens vam banyar i, a causa de la tramuntana, no vam poder arribar a Cadaqués. Vam atracar els velers al port de Roses.

El dia 11 el temps no ens va deixar arribar a El Port de la Selva. Vam intentar passar pel Cap de Creus amb els velers, però altre cop la tramuntana ens ho va impedir. Vam tornar a Roses. Els serveis d’aquest port són formidables. A la tarda vam convertir-nos en habitants del Monestir de Sant Pere de Rodes, vam fer un joc de…

El dia 12 vam anar cap a Cotlliure. Vam visitar el poble i vam fer alguns tallers.

El dia 13 vam caminar per la muntanya, des de Lamanère a Beget (clicar en l’enllaç de més avall). A Beget ens vam instal·lar a l’Hostal El Forn. Fantàstic!

El divendres 14 vam fer uns 10 Km caminant per la muntanya, des de Beget a Oix (clicar en l’enllaç de més avall). I aquí, després dinar, es va acabar el tan esperat i desitjat VIATGE.

Quina experiència! Hem navegat, caminat, jugat, rigut, banyat… no ho oblidarem mai!