Primer dia

Ja tornem a l’escola i, com cada any, l’equip de mestres us rep amb una entrada molt especial. Enguany hem rebut als nens i nenes en catifa vermella, com protagonistes de la pel·lícula “curs 23/24” i nosaltres els i les mestres, vàrem fer de reporters i càmeres.

Un cop entrats a l’escola, els infants van fer unes files (van trobar on fer la fila perquè hi van trobar un oscar amb el curs escrit), després van resseguir amb guixos al terra les seves mans; com el passeig de la fama! Per últim, abans d’entrar a les classes, van haver d’endevinar el joc de les pel·lícules que van fer els mestres.

Aquí teniu accés a les fotos que vàrem fer!

.