LAPALT, la primera revista de Lanaspa

Els nens i nenes de 4t han acabat un dels seus projectes d’aula, convertint-se en redactors i redactores, periodistes, editors i editores: han aconseguit crear la revista de l’Escola, amb notícies de totes les aules.

Així doncs, us presentem la primera revista de l’Escola realitzada pels nostres nens i nenes: Lapalt.

Per veurle-la, cliqueu en la imatge de la portada de la revista que hi ha a continuació. S’obrirà una pestanya on hi haurà un enllaç al PDF de la revista. Clicant en aquest enllaç, el PDF serà descarregat automàticament: