El primer dia de curs!

El primer dia, tots els mestres esperàvem a tots els nens i nenes de l’Escola amb moltíssima il·lusió! Com que aquest curs ja ens podem barrejar al pati amb la mascareta posada, vam preparar uns jocs, per així saludar-nos tots i totes i, també, per conèixer a tots els mestres nous que han arribat aquest curs a l’Escola.

Va ser un matí molt emocionant, ple d’alegria i de diversió!

Si voleu veure les fotografies, les trobareu clicant l’enllaç a la carpeta del curs del vostre fill o de la vostra filla (enllaç que l’Escola ja us va fer arribar). Esperem que us en agradin molt!