Converses en català

Aquesta setmana l’escola ha iniciat un projecte per incentivar la conversa en català entre les famílies. Aquest projecte ha sorgit de la necessitat d’algunes famílies per aprendre el català i s’ha pogut engegar gràcies a alguns pares i mares que s’han ofert voluntaris i voluntàries per ensenyar la llengua.

Després de la primera sessió, podem dir que és tot un orgull poder oferir aquest espai per a la trobada, ja que ha estat tot un èxit.

Des de l’escola volem transmetre que estem totalment oberts a compartir l’experiència amb les famílies que estiguin interessades a participar en futures sessions de conversa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *