L’AULA D’ART: UN LLOC ON TOT ÉS POSSIBLE!

Dirigir una aula d’art amb més de 20 infants, mil materials escampats i intentar fer fotos al mateix temps? Uf! Missió impossible! 🚀 Per això, a la carpeta d’art no sempre trobareu fotos que expliquin tot el que fem… Tot i així, he actualitzat el Drive amb algunes imatges més de les aules perquè en pugueu veure una petita part. 📸 I fa poc vam enviar el vídeo a un TPV…el vau mirar? 📽️ NO US EL PERDEU!!!! Hem intentat capturar la màgia de l’aula d’art: espontaneïtat, llibertat, calma… i sí, una mica de caos creatiu també! 😆

A l’escola treballem l’art des de moltes perspectives perquè cada infant se senti segur creant. Si una tècnica no els convenç, poden provar-ne una altra. I aquí està la gràcia! 🎭🖌️ Crear lliurement, explorant, però sempre amb uns objectius ben clars.

🔝 Notícia bomba! Ens han reconegut com una de les 20 escoles de Catalunya que treballa l’art d’una manera especial i amb sensibilitat! 🎉 No podem estar més orgullosos!

Aquest primer trimestre hem explorat l’art a través de l’ODS 3: Salut i Benestar, posant el focus en el benestar emocional. Tota la primària ha participat en activitats on l’art i les emocions han estat protagonistes. I el resultat? Una exposició a l’escola que us deixarà bocabadats! 😍

Però això no s’acaba aquí! Encara seguim treballant i, quan ho tinguem tot enllestit… obrirem les portes perquè pugueu venir a veure-ho! Vindreu? 🎟️🎨 Us hi esperem amb moltes ganes!

2 comentaris a “L’AULA D’ART: UN LLOC ON TOT ÉS POSSIBLE!”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut