Taller dansa de butxaca

Al llarg de la setmana, els alumnes de 4art, 5è i 6è de primària han pogut experimentar una sessió del taller dansa de butxaca impartit pel centre Arts Dansa de Pardinyes.
Mitjançant diversos jocs d’expressió corporal i moviment, els /les alumnes han après a escoltar el seu cos i a conèixer les pròpies possibilitats de moviment. A partir de la combinació de música i moviment s’ha treballat les emocions(calma, alegria, nerviosisme, tristesa, vergonya…) la qual cosa afavoreix el desenvolupament de la personalitat i l’autoestima dels/les alumnes.

El taller ens ha servit per recordar que el respecte, l’escolta, la col·laboració són valors fonamentals a qualsevol aula.

1. MONICA

QUÈ BÉ QUE A L’ESCOLA ES PUGUIN FER AQUEST TIPUS D’ACTIVITATS QUE PROMOGUIN AQUESTS VALORS TAN IMPORTANTS PER AL BON DESENVOLUPAMENT DELS NOSTRES FILLS I FILLES. I QUINA SORT PODER COMPTAR AMB ELS/LES PROFESSIONALS DEL CENTRE ARTS DANSA DE PARDINYES.