Trobades esportives sisè – instituts

El pla educatiu d’entorn ens permet fer trobades amb l’alumnat dels l’instituts i alhora fer activitats i jocs esportius.

Aquesta vegada amb l’institut Josep Lladonosa vam realitzar 4 jocs de caràcter cooperatiu al pavelló de Pardinyes. Jocs com el mocador numèric, tres en ratlla, dodgeball o la cadena ens van agradar molt i el fet de tornar a coincidir amb ex alumnes i gaudir dels diferents companys també.

A l’institut La Mitjana ens van programar una cursa d’orientació al parc de la Mitjana amb els alumnes de l’institut ajudant-nos i fent de guia. Teníem una hora per localitzar les valises i apuntar al mapa la seva  ubicació.

Agrair a l’alumnat de l’institut La Mitjana i els seus professors les diferents cartes explicatives sobre el món de l’institut i les sensacions viscudes en aquest canvi tan gran. Moltíssimes gràcies!

Ens agraden les activitats del pla d’entorn!!