Petanca 23

El passat dimarts 30 de maig l’alumnat de 6è va fer una visita al club petanca La Mitjana de Pardinyes.

Els responsables del club van tenir la deferència de convidar-nos el dia de la trobada del Pla Català de l’Esport per tal de practicar més estona aquest esport de tanta precisió.

L’alumnat va gaudir moltíssim fent tocs i llançaments seguint les indicacions d’en Fernando i en Manolo ( moltíssimes gràcies per la vostra paciència i virtuts).

Tot i que no fomentem la competició i no ens agraden les personalitzacions en cap esport, hem de destacar la gran tasca de l’Alejandro i del Rayane que van ser guardonats amb llurs diplomes.