ENTREVISTEM A CATALUNYA RÀDIO

El passat 21 i 23 de setembre, els alumnes de sisè vam realitzar una entrevista a tres periodistes de Catalunya Ràdio.

La trobada va ser telemàtica i ens van mostrar les instal·lacions de Catalunya Ràdio. Vam veure com treballen, les sales de gravació, els ordinadors amb els que editen les transmissions i les diferents persones que hi treballen.

Ens van explicar que planifiquen les entrevistes amb dues setmanes d’antelació, tot i que quan hi ha notícies d’última ho improvisen en aquell moment. Les entrevistes les realitzen amb un micròfon i una gravadora.

Ens van comentar anècdotes que els hi ha passat al llarg d’aquests anys, i que per ser periodista és necessari estudiar la carrera universitària de periodisme durant cinc anys. Ells, treballen de dilluns a divendres unes 7 hores diàries, i després hi ha una persona que hi treballa el cap de setmana, ja que en tot moment hi poden haver notícies.

Per al nostre programa de ràdio ens han recomanat les següents seccions: el temps, notícies d’actualitat, agenda de la ciutat i de l’escola, entrevistes, medi ambient… entre d’altres.

Moltes gràcies a la Noelia, Joan i Roger per la seva col·laboració.

Els alumnes de sisè