Cloenda Agenda 21

El dimecres 8 de juny va tenir lloc al Parc de La Mitjana la cloenda anual del curs de l’agenda 21. Les escoles, instituts i escoles Bressol que participen juntament amb l’Ajuntament de Lleida mitjançant projectes, treballs ambientals i tasques per preservar el medi ambient són els responsables d’oferir una fira molt enriquidora i didàctica.

Hem fet un taller de plantar esqueix de romaní, hem alliberat un rapinyaire, ens han convidat a coca i xocolata i hem gaudit de les explicacions dels altres participants a la fira.

Cal donar les gràcies a les senyoretes Clàudia i Míriam per acompanyar-nos i els i les representants de les classe de quart que van representar l’escola amb els diferents projectes treballats.

Salut i medi ambient!