Cantata la gallinada

Aquest segon trimestre, els alumnes de 5è de l’escola la Mitjana han participat en l’activitat de la cantata juntament amb altres escoles de Lleida.
Aquest curs hem treballat la Cantata “La Gallinada” amb la música i text de Neus Baraut i arranjaments d’Agustí López.
Prèviament al concert hi hagut molt treball d’assaigs, a l’auditori i a l’aula de música però aquesta experiència ha estat molt profitosa. El dia del concert els i les alumnes de les escoles van poder veure el resultat de juntar totes les parts. Van poder cantar acompanyats per l’orquestra simfònica del Conservatori de Lleida i de l’actuació dels alumnes de CFGS de l’Aula Municipal de Teatre de Lleida.
Agraïm la gran tasca de la Dolors Ricard, directora de l’orquestra i formadora dels/les mestres i gràcies a l’Auditori Enric Granados per fer-ho possible.
Felicitem als nens/es pel seu esforç i a les famílies per la seva col·laboració.
Va ser una experiència única que de ben segur tots guardarem a la memòria.

1. Família Lapeña-Vinyes

El muntatge va ser espectacular. Ens va agradar moltíssim.
    El resultat a l’Auditori preciós.
    Felicitats per la feinada que està clar que hi ha aquí darrera, i per donar-los l’oportunitat de saber què és això de pujar a un escenari.