Audició: L’orquestra simfònica.

Els/les alumnes de 5è curs de primària hem anat a l’auditori Enric Granados de Lleida. En aquesta ocasió hem pogut escoltar l’orquestra simfònica del Conservatori de LLeida formada per nois i noies estudiants de música.

Hem pogut escoltar un petit fragment de cada instrument mentre la directora de l’orquestra, la Dolors Ricart, ens anava explicant algunes característiques dels instruments i la seva col·locació a l’escenari.
En aquesta ocasió, hem pogut escoltar obres clàssiques de Beethoven i Bizet, i també les bandes sonores de Harry Potter i Mission Impossible.
Per acabar, uns quants alumnes de diferents escoles han pujat a l’escenari i han pogut fer de directors/es d’orquestra per uns minuts.

Hem gaudit molt i hem après moltes coses.